Et vull demanar perdó



Avui fa tres anys, més o menys, que vaig deixar de sentir-te, sentir-te a la meva pell, la meva cara, els meus llavis.
Avui fa tres anys, més o menys, que vaig deixar de veure't, tant atractiva de vegades, tant irritant altres, però sempre bonica i misteriosa.
Avui fa tres anys, més o menys, que vaig deixar-te, abandonar-te, vaig tallar quasi tota relació amb tu.

Avui he tornat a sentir-te a la meva pell. He tornat a veure't tant atractiva i atraient com recordava. He tornat a retrobar-te desprès de tres anys, més o menys.

Avui és el meu aniversari, 51 anys, o això diuen, per que no ho recordo pas, en aquells temps jo era molt petit. I penso que avui es un bon dia per:

Demanar-te perdó per haver-te apartat de la meva vida com o vaig fer, sense cap explicació, ni tan sols vaig dignar-me dir-te adéu.
Demanar-te perdó per haver deixat de parlar-te.
Demanar-te perdó per haver deixat de sentir-te.

Espero que a partir d'avui tornem a tenir aquella relació que varem iniciar fa molt temps i que, amb el teu permís, em deixis tornar a estar amb tu, sentir-te, parlar-te i de tant en tant dormir plegats i somiar.

La veritat es que, als meus flamants 51 anys em fa una mica de vergonya tot això, però avui, quant he compartit el mati amb tu, m'has convençut de que era necessari demanar-te perdó públicament i declarar el nostre amor platònic.

Prometo intentar sentir-te de nou a la meva pell quan bufes amb força i fred des de el Nord o càlid i sec des de el Sud.
Prometo intentar tornar a veure't amb el teu vestit blanc a l'hivern, tota coberta de neu. Amb el teu vestit multicolor a la tardor. Amb el teu vestit verd a la primavera.
Prometo intentar tornar a parlar amb tu mentre intento conquerir-te.
I prometo intentar tornar a dormir amb tu, en una cova de neu, en una tenda o en un bivac, tot mirant les estrelles.

Prometo intentar no oblidar-me mai més de tu.

T'estimo Muntanya, siguis la que siguis.




Comentaris

  1. Primer de tot FELICITATS!!!. No coneixia jo la teva vessant poètica. Molt bonic. Per tancar el cercle et faig dues peticions: una, que li posis música (segur que ja ho has pensat) i dos, que tornem a gaudir de la teva companyia. Avui hauria estat un bon dia, però, no passa res, serà en la propera.
    Una abraçada.
    Carlos

    ResponElimina
  2. Aquest cop t'has superat. Felicitats pels teus 51 i perque de ben sugur compliras la promesa. Saps molt be que tens amics i companys que porten tres anys esperan-te alla, a les muntanyes.

    ResponElimina
  3. Desconeixia la teva fluïdesa poètica –literària, preciosa. Felicitats doblement per aquesta capacitat i amb retard per el teu aniversari.
    Veig que estàs en un moment de la teva vida molt creatiu, literatura, música, muntanya i ...... Certament hi ha coses que es porten molt en dins i mai s’esborren.
    Una forta abraçada Joan Carles

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars