Estic confós


Jo que sempre he sigut un home de casa com cal, d'aquells que cuinen, netegen, fan la compra, i totes aquestes coses que no es poden dir a les reunions amb els amics i les seves parelles, estic confós.

Sempre havia pensat que cada cosa serveix per a una cosa, però ara, deu de ser per la crisis, estic descobrint gracies a la publicitat de la televisió que porto tota la meva vida confós.

Comprem aquell sabó per la roba que elimina les taques a la primera i deixa una olor a fresc que ens fa sentir optimistes, plens d'energia i amb olor a net, no barreja els colors i torna blanc els blancs. Però ara resulta que per que tot això sigui veritat del tot necessito...

  1. Comprar un suavitzant especial amb un aroma, diferent al del sabó, amb “perlas de aroma” que van esclatant a mida que passa el temps, com si fos una bomba de rellotgeria, i que ens mantindran aquesta fragància a net i fresc durant molt de temps, encara que guardem la roba al costat de les sabates.
  2. Un llevataques, “quitamanchas”, amb oxigen actiu que te un sistema intel·ligent que detecta les taques, les encercle i finalment les destrueix de forma efectiva. Tanmateix sembla que el llevataques hagi rebut formació militar d'alt nivell.
  3. Unes fulles especials que ens permetran barrejar la roba de color amb la blanca, sense que les unes no tinguin enveja del color de les altres.
  4. Separar la roba blanca per netejar-la sola, i amb un producte, a més del sabó i el suavitzant, per tal de que el blanc torni a ser blanc, encara que ara ja sigui gris.

I jo em pregunto.

El sabó no era per treure les taques?
Aquest nou sabó, més car que els altres, no deixava un aroma i una suavitat perfecte?. A les hores perquè vull el suavitzant?
Sabem quins color son el més envejosos?
Com sap el producte que el que està rentant es blanc i no cru, o gris pastis?

Si amb tot això no hi ha prou, ara em descobert que amb les taques difícils, podem posar una mica de rentavaixelles. ...piiii...(això es per a no dir Co..ons), això ja es massa!!!!. Segons la iaia de l'anunci, això pot amb qualsevol taca difícil que trobem. Però, el rentavaixelles sabrà distingir la roba de color de la blanca?, tornarà la blanca blanca, la crua crua i els colors pastis pastis?. Deixarà un bon aroma i suavitat?. Tindrem d'utilitzar els productes anteriors i a més a més una mica de rentavaixelles?

En fi estic confós. A partir d'ara, rentaré els plants amb el llevataques, aixi els plats i les olles quedaran com noves, i a la roba li posarem un bon raig de rentavaixelles per eliminar les taques difícils. I el més important, buscaré un curs de postgrau per tal de reciclar-me i aprendre de nou a posar la rentadora.

Estic confós, planxarem un ou i fregirem una corbata.








Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars